Retouren

Bedankt voor je bestelling bij MEES Online!

Wordt de bestelling op een werkdag voor 15.00 uur geplaatst, dan wordt deze dezelfde dag verstuurd. Aangezien onze bestel- en leveringsproces zeer nauw op elkaar afgestemd is, betekent dit helaas ook dat ons systeem annuleringen of aanpassingen van een bestelling niet toestaat. De bestelling is daarom voor een moment bindend, maar niet definitief. Het is natuurlijk altijd mogelijk om je aankoop na ontvangst te retourneren, mits dit binnen de periode van veertien dagen na ontvangst is.

Ben je na ontvangst toch niet helemaal enthousiast over je bestelling of een bepaald artikel daarvan? Stuur deze dan binnen veertien dagen retour mits de artikelen in originele staat zijn (inclusief aangehechte labels) en je ontvangt het gehele aankoopbedrag incl. verzendkosten terug op je rekening.

Heb je een artikel ontvangen waarbij je direct bij levering al een beschadiging vindt? Laat het ons a.s.a.p. weten via onze klantenservice via support@meesonline.nl

Helaas is het niet mogelijk om artikelen te ruilen. Wanneer je een artikel retourneert, storten wij het gehele aankoopbedrag incl. verzendkosten zo snel mogelijk terug op je rekening, zodat je vervolgens een nieuwe bestelling kan plaatsen.

Is jouw MEES bestelling via Klarna verlopen? Volg dan ook de retourinstructie in de Klarna mail op, zodat jou een nieuwe Klarna betaallink wordt toegestuurd. De oude link kan je als ‘niet verzonden’ beschouwen. Vergeet je niet de retourbon in te vullen en mee te sturen?

Let op! Wij versturen jouw bestelling via PostNL. Dat betekent dat het retourneren ook via PostNL verloopt. Bekijk op http://www.postnl.nl/locatiewijzer voor het dichtstbijzijnde PostNL punt. Het pakketje mag je adresseren aan:

MEES Fashion B.V.
Antwoordnummer 1528
6800 WC Arnhem

De bestelling is tot ontvangst in ons magazijn jouw verantwoordelijkheid. Bewaar daarom altijd het Post NL verzendbewijs! Na ontvangst wordt de betaling binnen veertien dagen teruggestort.

We zijn natuurlijk wel nieuwsgierig naar de reden van jouw retour. Vertel het ons via de retourbon:

A Onjuiste maat
B Onjuiste kleur
C Onjuist artikel geleverd
D Artikel is beschadigd
E Anders

Heb je nog vragen? Je mag ons altijd contacten! Wij zijn op werkdagen van 9.00 uur tot 18.00 uur telefonisch bereikbaar op het nummer: +31(0)20-509 55 09 of via de e-mail op het adres: support@meesonline.nl .

Graag tot snel bij MEES Online!